Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

søndag 5. januar 2014

Nyttårsforsetter

Jeg prøver å få satt meg noen nyttårsforsetter..
Har alle tidligere år satt meg noen som jeg ikke har klart å holde..
Men denne gangen SKAL det holdes :D

Har ikke så mange da..
Men jeg SKAL bli med på div løp og sykkel ritt
og jeg SKAL komme i bedre form.
Jeg SKAL også gjøre mitt beste når det kommer til å få hudfjerning, men her er det jo dessverre ikke jeg som bestemmer... men håper virkelig at jeg kan få fjerna det på magen iløpet av året ihvertfall ;)

Tar gjerne imot treningspartnere på elixia sandnes og på div joggeturer/sykkelturer så lenge været er ok og jeg har barnevakt..
Tar også gledelig imot tips om div løp og sykkelritt som ikke koster skjorta :D

2014 skal bli ett sporty år <3

Her er div løp jeg vurderer så langt:

Parkløpet (7 km) 10 april
Jentebølgen (usikker på når)
Hydro rundt (usikker på når)

(Lista skal bli lenger etterhvert som jeg finner løp som er aktuelle)

-Linn

5 kommentarer:

  1. Hva med kkmila eller iformløpet i oslo?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har tenkt på dem. Men må betale reis og opphold så må se an økonomien ;)

      Slett
  2. åå! eg vil verme deg på hydrorundt hvis d passe me skole å sånn!

    SvarSlett
  3. Siddis løpet (store stokka)

    SvarSlett