Min vektreduksjon

LilySlim Weight loss tickers

tirsdag 4. mars 2014

Vurdering av hudfjerning

I går fikk jeg den gledelige beskjed om at 20 mars kl 15 så skal jeg til Aleris i Oslo for vurdering av hudfjerning på lår og armer... å for en glede det var å ha fått vurderingstimen..
Vet det kan være lang ventetid på å få en evt operasjon, men er i det minste ett skritt nærmere nå :D
Får heldigvis dekka fly frem og tilbake den dagen da, og det gjor det bare enda bedre for meg :D
Så nå gru gleder jeg meg veldig..  gleder meg til  komme meg dit, men er livredd for avslag.. så får bare krysse fingre og tær på at det går i orden ;)

Buken er ikke søkt om der da pga de ikke dekker buk i Oslo.. 
Håper legen sendte den henvisningen til Aleris i Bergen for der dekker de buk heldigvis ;)

Har vært stabil på vekta siden 9 september nå og er 1,5 år postop (krever vel 2 år), bmi på 25.. så alle krav utenom 2 år er oppfylt for min del så vidt jeg vet :)

-Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar